30 Οκτ 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ XANTHIPRESS

Αγαπητό  xanthipress
Διάβασα σε άρθρο σας με τίτλο "Έχει το θράσος και μιλάει – Για τον Γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης μιλάμε" της 30ης Οκτωβρίου 2018 ότι ο Γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης, απάντησε σε σχόλιό μου σχετικά με τη στάση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης στις παρελάσεις, ως εξής: «Ο πρώην “σοσιαλιστής” βουλευτής υπουργός Ξάνθης του ΠΑΣΟΚ, ΚΙΔΗΣΟ, ΔΗΣΥ και τώρα ΚΙΝΑΛ, έχασε και την αστική του ευγένεια αλλά και την ψυχραιμία του, εδώ και καιρό. Αποκαλεί τους 3 βουλευτές του νομού, καραγκιόζηδες. Μάλλον εμπνευσμένος από τη σκιά που βρίσκεται. ΥΓ. Συνέχισε να λειτουργείς ως απλός πασόκος δικηγόρος όπως ο λαός της Ξάνθης αποφάσισε για σένα».
Καταλαβαίνετε βέβαια ότι δεν παρακολουθώ τις δηλώσεις του Γραμματέα του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης για πολλούς λόγους. Πρώτον δεν με απασχολούν πολιτικά. Δεύτερον έχω και δουλειά να κάνω ως δικηγόρος Ξάνθης (που ευγενικά μου υπενθυμίζει ότι κατ' αυτόν έχω ..." υποβαθμιστεί").Τρίτον δεν παρακολουθώ στήλες παραπολιτικών  με ύφος Πάνου Παπαδόπουλου που επιμελείται ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης, (ίδια αντιδημοκρατική αντίληψη για την πολιτική και τα δημόσια πρόσωπα).
Επί της ουσίας τώρα.
Μίλησα για καραγκιοζλίκια. Εάν ο Γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ θέλει να προσωποποιήσει τον χαρακτηρισμό στους βουλευτές δεν έχω πρόβλημα. Ο υφυπουργός και βουλευτής Στάθης Γιαννακίδης είναι άτομο που υπολήπτομαι και συνεργάζομαι στα αναπτυξιακά ζητήματα του τόπου (κι ας έχουν φροντίσει καλοθελητές να με πληροφορήσουν ότι τον Ιούλιο του 2011 ως φοιτητής στην Κομοτηνή ήταν ανάμεσα στους νεολαίους του ΣΥΡΙΖΑ που μου πέταξαν τα αυγά στο Επιμελητήριο Ξάνθης. Κι έτσι να έγινε, οφείλουμε ανοχή στους νεώτερους). Ο Γρηγόρης Στογιαννίδης είναι συμμαθητής μου και το 2010 τον στήριξα (μόνος και έρημος) στις εκλογές του Εργατικού Κέντρου Ξάνθης όταν το συνδικαλιστικό κατεστημένο αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης ήταν αντίπαλοί του και εξέλεξαν τους γνωστούς συνδικαλιστές παλαιάς κοπής.Φυσικά δεν εξελέγη και αντιμετώπισα τη χλεύη για την επιλογή μου από το συνδικαλιστικό κατεστημένο. Ο Χουσείν Ζεϊμπέκ είναι μακράν ο καλύτερος βουλευτής που έχει εκλέξει η μειονότητα στη Ξάνθη και του το έχω πει κατ' επανάληψη και συνδεόμαστε για πάνω από 10 χρόνια με σχέσεις εμπιστοσύνης και αμοιβαίας εκτίμησης. Τα παραπάνω δεν σχετίζονται με την απόφασή τους να κάθονται απέναντι από την εξέδρα τον επισήμων. Αυτό είναι καραγκιοζλίκι. Αλλά νομίζω ότι τον κ.Γραμματέα άλλο τον πείραξε. Ότι τους προκάλεσα να προτείνουν κατάργηση των παρελάσεων, άποψη που κατ' επανάληψη έχουν διατυπώσει μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν τολμούν να το κάνουν λόγω κ. Καμμένου. Πείραξε τον κ. Γραμματέα η αμφισβήτηση της "αριστεροσύνης" του. Δεν πειράζει όμως. Ποιος νοιάζεται άλλωστε με τόσα που έχουμε στο κεφάλι μας...