26 Απρ 2014

Ο κ. ΤΣΙΤΣΑΣ ή η κ. ΣΤΑΗ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ;

      Σε χθεσινή ανάρτηση του “THE TOC” που υπογράφει ο δημοσιογράφος Νίκος Τσίτσας αναφέρει «Σύμφωνα με αυτοδιοικητικούς παράγοντες της Θράκης στην πρόσφατη επίσκεψη του Φώτη Κουβέλη στην περιοχή μία σειρά δημοτικών παραγόντων που ανήκουν στην σφαίρα επιρροής του Σωκράτη Ξυνίδη εξέφρασαν την στήριξή τους στην ΔΗΜΑΡ ενόψει των επερχόμενων ευρωεκλογών».

           Επειδή διαψεύδω ότι έχω «δημοτικούς παράγοντες της σφαίρας επιρροής μου». Επίσης δηλώνω ότι δεν ξέρω κανέναν γνωστό μου στη Ξάνθη να συναντήθηκε με τον κ. Κουβέλη και την κ. Κοππά ή ακόμη και να παρευρέθη σε εκδήλωση μαζί τους. Συνεπώς ο συντάκτης του ρεπορτάζ κ. Τσίτσας θα πρέπει να αναφέρει ονόματα και διευθύνσεις. Για να πάψει να είναι θολός και αόριστος και για να του απαντήσω τόσο εγώ όσο και τα υποτιθέμενα «πρόσωπα της σφαίρας επιρροής μου» όσο και οι υποτιθέμενοι «αυτοδιοικητικοί παράγοντες της Θράκης». Αλλιώς πρόκειται περί κοινού ψεύτη. Ο οποίος (αν δεν απαντήσει) θα αποδεικνύεται ότι ψαρεύει στα θολά νερά. Η θητεία στη Νεολαία ΠΑΣΟΚ που τον συνδέει με φίλους του πολιτικούς σήμερα ίσως να απαντά στην σκοπιμότητα της γραφής του. Άλλωστε μνημονεύει και φίλους του στο ρεπορτάζ. Αν δεν είναι αυτό τότε θα πρέπει να αναζητήσουμε κίνητρα της κ. Στάη.