12 Μαρ 2012

Δελτίο Τύπου

Σε φύλλο της εφημερίδας "Φωνή της Ξάνθης" στις 2/3/2012, που αναπαραγάγει "ρεπορτάζ" Αθηναϊκής εφημερίδας, γίνεται αναφορά στη διαδικασία μίσθωσης αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση των αναγκών μετακίνησης των μελών του Κοινοβουλίου. Στο ίδιο δημοσίευμα ο συντάκτης του καταθέτει την απογοήτευσή του για το γεγονός ότι οι βουλευτές του Νομού δεν ζήτησαν να εξαιρεθούν από το εν λόγω μέτρο. 
Ενημερώνω λοιπόν τον συντάκτη του άρθρου ότι με την από 20/12/2011 επιστολή μου προς τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων έχω ζητήσει την εξαίρεση μου από τη διαδικασία μίσθωσης και τη διαδικασία παραλαβής νέου αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης. Επίσης σας γνωστοποιώ ότι από τις 11/1/2012 έχω επιστρέψει στη Βουλή των Ελλήνων το όχημα που μου είχε παραχωρηθεί με την εκλογή μου ως βουλευτή Ξάνθης. 
Στην ίδια κατεύθυνση και προκειμένου να προλάβω πιθανές δεύτερες σκέψεις σας γνωστοποιώ ότι δεν έχω ζητήσει να μου διατεθεί μέσο μετακίνησης στα πλαίσια των καθηκόντων μου ως Αν. Υπουργός. Το σύνολο των μετακινήσεων μου στην Αθήνα πραγματοποιείται με χρήση του ιδιωτικού μου αυτοκινήτου και τα έξοδα της μετακίνησης τα καλύπτω ο ίδιος. 
Η κίνηση μου αυτή δεν έτυχε δημοσιότητας γιατί ειλικρινά πιστεύω ότι στις εποχές που ζούμε ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις και την προσωπική στάση ζωής στα πράγματα. Ωστόσο αρνούμαι να "τσουβαλιάζομαι" και να στοχοποιούμαι στην λογική ενός κλίματος συνολικής ισοπέδωσης των πάντων που εντέχνως καλλιεργείται από συγκεκριμένους δημοσιογραφικούς κύκλους. 
Ειδικότερα σε ότι αφορά εφημερίδες και μέσα ενημέρωσης του τόπου μου θα περίμενα, τουλάχιστον σε ότι αφορά στο πρόσωπό μου, την διασταύρωση των πληροφοριών που αναπαράγουν είτε από εμένα είτε από τους συνεργάτες μου στην Ξάνθη. Τέλος, ελπίζω ότι τώρα που τουλάχιστον έχει ξεκαθαριστεί η δική μου στάση θα αναζητηθεί και από τα υπόλοιπα πολιτικά πρόσωπα του τόπου μας να ξεκαθαρίσουν τη δική τους θέση στο συγκεκριμένο θέμα.